poniedziałek, 4 marca 2013

Domowe DIY

Hej kochani,

Przewożenie kartonów, malowanie, składanie mebli... i tak mi zleciał prawie cały lipiec. ,
Ja lubię wnętrza minimalistyczne, gdzie nie panuje zbyt duży chaos, ale jednak atmosfera jest bardzo domowa... W głowie zawsze rodzi mi się pełno pomysłów na dekorację wnętrz, nie zawsze wszytko wychodzi tak jak to sobie obmyśliłam, czasem ze względu na brak finansów, a czasem dlatego że takie rzeczy jakie chcę poprostu nie istnieją ;) hahah Dlatego też często "nadrabiam" moimi projektami DIY. 


 Dziś postanowiłam, że podzielę się z wami kilkoma z moich pomysłów na to jak łatwym i niedrogim sposobem stworzyć piękną dekorację do domu.

W naszej sypialni postawiłam na kolory Biały, Czarny i Żółty:




Kosz na pranie - Argos:


Pudełeczko na bibeloty - z odzysku, było opakowaniem dyfuzora:


Stare ramki pomalowałam tę samą farbą co ścianę i włożyłam do nich rysunki z mojego rodzinnego miasta:


A tu już dekoracje w innych pokojach:

Stary talerz owalny, Świeca - TKMaxx, Pot Pouri - Next


Żyrandole - Ikea


Zegar ścienny - Tesco


Dekoracja ze świec naozdobnym talerzu - Świece - Primark


Żyrandol - Wilkinson


Ogromne lustro - Ikea


Świeczniki i lampka stołowa - Wilkinson


Buziaki! Daga xxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz