wtorek, 26 marca 2013

13 000 wyświetleń.

Witajcie!

   Jest mi niezmiernie miło z powodu przekroczenia 12 000 wyświetleń :) nie sądziłam, że kiedykolwiek uda mi się to zrobić a jednak! Jestem na prawdę szczęśliwa z tego powodu :) oby było kolejnych 13 000 wyświetleń no i więcej komentarzy pod postami bo nic tak nie motywuje do pracy jak komentarze.

   Jak możecie same [sami] zobaczyć zmieniłam nieco wygląd bloga. Tamten był nudny dlatego dodałam chyba w tamtym miesiącu zegarek i troszkę innych drobiazgów ;). I tak zostały wprowadzone zmiany na blogu. Oczywiście teraz jest jeszcze bardziej minimalistycznie niż w poprzedniej wersji ale uważam, że ta zmiana jest dobra :)

   W najbliższym poście postaram się pokazać wam moją starą-nową kamizelkę z sh, której dałam nowe życie zmieniając w niej całkiem niewiele - bo tylko guziki a różnica widoczna gołym okiem :) kamizelka nabrała teraz charakteru i prezentuje się zdecydowanie lepiej niż w starym wydaniu :)



Tak więc do następnego postu

Daga !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz