czwartek, 28 marca 2013

II blog

Witajcie!

Chciałam was poinformować o moim 2 blogu, który będzie poświęcony  wyłącznie Tokio Hotel. Będziecie mogli tam znaleźć wiadomości ,  jak nadarzy się takowa okazja to także i będę tam publikowała zdjęcia .  Blog na platformie blogspot.com  
Jeśli chcecie zobaczyć mojego  bloga to kliknijcie tutaj

Jeśli chodzi o tego bloga to puki co to go opuściłam i nie wiem co z nim dalej będzie. Nie mam tutaj przy sobie maszyny a mój obecny plan lekcji nie zadowala - będę miała dużo mniej czasu niż miałam go w I semestrze. Łatwiej mi włożyć do torby szkicownik i ołówki/kredki niż maszynę do szycia :) w każdym bądź razie blog nie jest zawieszony a notatki po prostu będą się rzadziej pokazywały :) mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe. Mogłabym pokazywać tutaj swoje stylizacje ale nie jestem fotogeniczna a zakupy to nie moja bajka [no chyba, że mówimy o zakupie materiałów/koralików/farb etc.]. Po za tym nie mam tutaj swojego fotografa więc nie udało by się mi zrealizować tego co chciałabym :(

Tak więc zapraszam was na mojego drugiego bloga i zachęcam do komentowania - może wena szybko wróci i wrzucę coś nowego :)

Do zobaczenia w kolejnym poście
Daga! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz