piątek, 22 marca 2013

DIY #2


No dobra, zabieram się za nowy post :) Jakiś czas nic nie było, bo nie miałam jakoś czasu niec robić, ani wstawiać, bo poprawianie ocen itp. Teraz już mam ferie i chillout'cik <3 Wstawiam jeszcze jakieś zaległe "projekty". Na początek torba , już skończona :)) 


Teraz bluza, którą właśnie skończyłam, i bardzo mi się podoba :D W sumie nie za dużo z nią robiłam, dodałam ćwieki i tyle ;d mogłam zrobić jakieś ombre, ale jakoś nie chciało mi sie tyle roboty odwalać :D Na zdjęciach zapomniałam podwinąć rękawów, bo wtedy dużo fajniej wygląda, no ale już trudno :)







A tu już katanka, ogólnie fajnie wyszła, podobnie jak w bluzie dodałam tylko ćwieki, bo nie chciało mi się bawić z rozjaśnianiem itp. ;p Na wieszaku wygląda fajnie, na mnie jakoś troche gorzej, no ale cóż :D






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz