czwartek, 28 marca 2013

40

Zaczynam sobie wyrabiać jakąś systematyczność. Brawa dla mnie, po prawie roku.
Żebyście o mnie nie zapomnieli, wrzucam Wam kolejnych parę rzeczy. Ale najpierw przypominam, że nadal zbieram Wasze zdjęcia w ubraniach ode mnie. Wszystkie chowam ładnie w folderach, a jak się uzbiera jakiś spory stosik, to stworzę oddzielny album z nimi. Więc nie lenić się, przesyłać mi zdjęcia! ;)

A teraz wspomniane wcześniej rzeczy.
 para kubków Mr&Mrs.


Powstała też kolejna koszulka z pandą. W dodatku z kolejną smutną pandą! No dobra, moja była po prostu nieogarnięta, ale do wesołości też jej daleko. Więc może ktoś zechce jakąś uśmiechniętą? ;)


Opierałam się długo, naprawdę. Ale w końcu i mnie ten motyw dopadł. Czaszki i wszelkie kościste elementy są wszędzie. Macie też coś ode mnie, chociaż wybrałam tę wesołą i kolorową formę. No i moje zamiłowanie do ćwieków pojawia się ponownie, chociaż tu w dosyć delikatnym szczególe. :)


Koszulka jest super . Fajnie i luźno leży na M i L. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz