czwartek, 28 marca 2013

Witam po długiej przerwie :)

Witajcie czytelnicy! Dawno mnie tu nie było, długo nie pisałam. Musze wyrobić w sobie jakąś systematyczność w dodawaniu postów, bo trochę 'olewam' bloga i fanpejdża. Właśnie, założyłam fanpage, jeśli podoba wam się to co robię i, (uwaga uwaga) chcecie oglądać więcej rzeczy   przeze mnie zrobione zapraszam.

Lubicie AC/DC? Ja uwielbiam! Zdaje się, że nie tylko ja, bo ostatnio koleżanka poprosiła mnie o zrobienie dla niej koszulki właśnie z logiem tego zespołu.  Oto ona :)


Bawiłam się również barwnikami do tkanin, a właściwie robiłam najcięższy projekt, jaki kiedykolwiek miałam wykonać. Jeszcze nie skończyłam, ale efekt docelowy ma być... a'la black milk.... :)

A propo barwników, pokaże wam kamizelkę, którą ufarbowałam sama, już tak mniej więcej w lutym/marcu jeszcze zanim był taki szął na galaxy (to była kiedyś beżowa marynarka)

  już jej nie noszę :)

Podejrzewam, że jak już skończy się rok szkolny i będę  miała bardzo mało czasu, będę potrafiła lepiej go zorganizować i częściej dodawać posty na blogu.

A, i jeszcze niektóre z moich  ukochanych  kawałków AC/DC  (bo jest ich dużo, duuuużo więcej) 


Long way to the top

Can i sit next to you girl

High Voltage

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz