poniedziałek, 4 marca 2013

Szydełka w ruch!


Hej kochani,

W dzisiejszym ODCINKU przedstawiam wam sztukę szydełkowania ;) Sama nie jestem w tej dziedzinie ekspertem, a uczyłam się szydełkować sama przy małej pomocy książek i mojej przyjaciółki Dominiki, której święta cierpliwość do tego narzędzia pozwoliła stworzyć jej naprawdę cudowne rzeczy.... Szydełkowanie często nazywane jest "przestarzałym"i kojarzy się ze starymi narzutami na kanapy i beretami naszych prababci. Ale ja myślę, że na szydełku można stworzyć naprawdę wiele cudonych rzeczy, czego dowodem jest np. kolekcja Dolce & Gabbana (wiem, wiem wciąż o niej wspominam) hehe ;)
Oto kilka zdjęć szydełkowych inspiracji które znalazłam na internecie, mam nadzieję, że zmotywują Was choć do spróbowania tej ciekawej sztuki, wbrew pozorom nie tylko dla kobiet ;)


O proszę jaki inspirujący pan: 


Żabie butki skradły moje serce: 

A taką torebkę pewnie jeszcze spróbuję wykonać: 

Dolce & Gabbana




Miu Miu
Buziaki, Daga xxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz