sobota, 23 lutego 2013

Liebster blog

bonaizabela.pinger.pl napisała ostatnio do mnie wiadomość, że nominowała mnie do Liebster Blog Award. Niestety byłam nie wtajemniczona i nie wiedziałam o co chodzi:D, na szczęście juz się ogarnęłam i dodaję odpowiedzi :) Dziękuję za zaproszenie Bonaizabelo :)

Oto zasady tego konkursu:
Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana bloggerom o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość rozpowszechnienia ich minibloga. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie nominować kolejne 11 osób (należy poinformować je o tym, nie można nominować osoby, która Cię nominowała) oraz zadać im 11 pytań.

Pytania zadane przez Bonaizabelę i moje odpowiedzi na nie:
1. W wolnym czasie najbardziej lubię...?
- leniuchować  i gotować 
2. Pies czy kot?
- kot, najlepiej rudy :D
3. Twój niezawodny sposób na poprawę humoru to...?
- pisanie z chłopakiem
4. Ostatnie pieniądze wydałabym na...?
- BUTY!! <3
5. Co Cię najbardziej motywuje do działania?
- jak ktoś we mnie wątpi
6. Książka lub/i film, które mogłabyś polecić?
- książka: ' My dzieci z dworca ZOO ', film: ostatnio oglądany ' Sinister '
7. Nie wyobrażam sobie życia bez...?
- mojego ukochanego!
8. Nie lubię...?
- jak ktoś próbuje mną rządzić i narzucić mi swoje zdanie
9. Gdy rano patrzę w lustro, to myślę wtedy...?
- DŻIZYZ KRAJST! xD
10. Jak wyobrażasz sobie swoją wymarzoną randkę?
- uwielbiam chińszczyznę więc kolacja w jakiejś kameralnej chińskiej restauracji, a potem jakiś spacer w romantycznym krajobrazie :P
11. Gdybyś mogła spotkać się z dowolnie wybraną osobą - zarówno z tych żyjących, jak i tych już nieżyjących, to kto by to był?
- chciałabym poznać dziadka mojego  , a był podobny i z wyglądu do mojego, a także podobno z charakteru :)

Moje pytania dla nominowanych:
1. Jakie jest Twoje największe marzenie?
2. Gdybyś miała szansę cofnąć się w czasie, czy zrobiłabyś coś inaczej w swoim życiu?
3. Jaki kolor włosów chciałabyś mieć?
4. Co z Twojej szafy lubisz najbardziej?
5. Chipsy czy czekoladki ?:)
6. Jaki jest Twoj wymarzony typ faceta?
7. Czego nie lubisz w sobie?
8. Co lubisz w sobi?
9. Co Cię najbardziej wkurza?
10. Jaką suknię chcialabyś mieć na swoim ślubie, lub jeśli takiego nie planujesz, studniówce/ balu?
11. Twój naszczęśliwszy dzień w życiu?

Nominuję:
Tica tica22.pinger.pl/
Mrs. Hudson lifesuckshard.pinger.pl/
Ariną arina.pinger.pl/
Panna Tęczowa pannateczowa.pinger.pl/
Biżuteria Jagodowej jagodowa.4.pinger.pl/
Nieznośna ciężkość łydek nietrwala.pinger.pl/
Królewna Jęczybuła krolewna-jeczybula.pinger.pl/
Ćwirka cwireczka.pinger.pl/
Mrs byQ mrsbyq.pinger.pl/
UBRANIA <3 DIY gabosz381.pinger.pl/
Angelops angelops.pinger.pl/
default.jpeg

Zdjęcie nawiązujące do mojej odpowiedzi na pytanie 1 :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz