poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Kolejna uszyta sukienka


Witam !
Chciałam przeprosić za tak długą przerwę ale obowiązki całkowicie mnie pochłonęły,  dokumenty ale ważne że już mam spokój i mogę się cieszyć ostatnimi dniami wolnego czasu ;)

Dziś pokażę sukienkę uszytą według mojego własnego pomysłu :D I dam ją na konkurs ;)
Taki mały rock 'n' roll









I to są materiały z którego wykonałam sukienkę, czerwona gruba satyna, czarna satyna ale cienka , czerwona koronka na naszycie na górną część sukienki i tiul wszyty do podszewki. 
Dół sukienki wykonany jest z pełnego koła, uwielbiam takie spódnice. Kryty zamek, gorset i dół sukienki obszyty lamówką w odpowiednim kolorze ;)

Teraz zabieram się za czytanie Waszych blogów i nadrabianie zaległości !
Pozdrawiam !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz