poniedziałek, 19 września 2011

Poznaj polską stylistkę Seleny Gomez!

Od kiedy Selena Gomez zdradziła, że jej stylistką jest Polka, wszyscy chcieliby dowiedzieć się o "Basiuni" czegoś więcej. Udało nam się wyszperać dla Was kilka informacji!

"Basiunia", jak nazywa swoją stylistkę Selena, tak naprawdę nazywa się Barbara Richard. Selena nie jest pierwszą gwiazdą, którą ubiera. Wcześniej współpracowała między innymi z: Emily Osment, Victorią Justice, Saffron Burrows. Szykowała też stylizacje dla takich magazynów, jak Teen Magazine, US Weekly, pracowała również dla stacji MTV.

Zanim Basia rozpoczęła karierę jako stylistka, była... muzykiem! Grała na skrzypcach. Zaczęła zajmować się modą, kiedy wraz z mężem przeprowadziła się do Los Angeles.

Basia w jednym z wywiadów zdradziła, dlaczego kocha swoją pracę:

Kocham to, co robię. Kiedy dorastałam, zawsze marzyłam, żeby spotykać znanych aktorów i aktorki, a teraz mam szansę być częścią ich życia i to dla mnie wspaniała przygoda. (...) Wspaniałe w mojej pracy jest to, że mogę mieszać mój styl, z tym, co lubią moi klienci i powstaje z tego coś wspaniałego. Moda jest tym, co sprawia, że czujesz się dobrze ze sobą samym i pozwala Ci wyrazić siebie.
  To właśnie Basia stoi za świetnymi kreacjami Seleny, które tyle razy podziwialiśmy. Można być dumnym z takiej rodaczki. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz