wtorek, 20 września 2011

Bieber zaśpiewał na urodzinach Seleny piosenkę o rozstaniu!


Na koncercie Seleny odbywającym się w jej urodzinowy weekend pojawił się Justin Bieber, robiąc tym wszystkim niespodziankę - także Selenie. Zaśpiewał jednak piosenkę zupełnie niepasującą do sytuacji...


Justin wykonał „Favorite Girl” i . "Cry me a river”, piosenkę Justina Timberlake'a, która została nagrana po rozstaniu z Britney Spears! Dlaczego Justin wybrał akurat ten utwór na urodziny Sel? Czy to nie dziwne?

Zobaczcie filmik:

http://www.youtube.com/watch?v=FzEP-ZqG57E&feature=player_embedded

Poniżej fragment tłumaczenie piosenki z portalu tekstowo.pl:

Nie musisz mówić, co zrobiłaś. 

Wszystko już wiem, dowiedziałem się od niego. 

Teraz nie ma już żadnych szans dla mnie i dla Ciebie, i nigdy nie będzie. 

I nie udawaj, że jest Ci z tego powodu przykro. 

Mówiłaś, że mnie kochasz, więc dlaczego zostawiłaś mnie całkiem samego ?


Teraz, gdy do mnie dzwonisz, mówisz, że mnie potrzebujesz
.
Dziewczyno, odmawiam.

Musiałaś mnie pomylić z jakimś innym facetem.

Twe mosty zostały spalone, więc teraz twoja kolej, by płakać.


Wypłacz mi rzekę łez.


Wypłacz mi rzekę łez.

Wypłacz mi rzekę łez.


Myślicie, że chciał tym coś powiedzieć?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz